O, kömür karası gözleriyle, gaza ve hürriyet ateşini tutuşturacaktı. Adı, Ertuğrul Gazi oğlu Osman'dı…
Karanlığın içinde ona yol gösteren "aşk" oldu…
Kan ve gözyaşıyla sulanan topraklarda, gök ekini gibi biçilen; yedi göğü, yedi yeri, dağları, denizleri aşacak bir milletin rüyasını "aşkla" gördü.
Gücünü kılıcından değil, "aşktan" aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını "aşkla" verdi.
72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş'un adı oldu…
Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, "ilahi aşkla" kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi.
Yapım : Bozdağ Film
Yapımcı : Mehmet Bozdağ
Genel Yönetmen: Metin Günay
Yönetmen : Ahmet Yılmaz - Fethi Bayram
Senaryo : Mehmet Bozdağ, Atilla Engin, Aslı Zeynep Peker Bozdağ

Abone Olmak için ; goo.gl/tf3jAu

  • 30
  • 1 427 708 657

Комментарии

  1. EYNS

    🥺🥺

  2. çılgın kafalar

    Vali yargucu kendin gelemedin mi obaya? Adamını yollamak yerine kendin gel yiyosa?

  3. Nihat Dertli

    Malhunu savunmayın sultan aladdin seçilmişti yiğit bi şekilde orhana verdi ne kadar alçakgönüllü bie yiğir beeee

    1. mos Coban

      Hayır Orhan Gazi seçildi ama aladine verdi Ama aladin kabul etmedi hata Orhan Gazi Aladine vezirlik teklifi eti hem Orhan bursa Kocaeli balık esir gibi şehir lere feteti anladınmı araştırma Yapabilirsiniz

  4. çılgın kafalar

    Togayın gitmesi kötü oldu ya osmanın en dişli rakibiydi off

  5. أبو جفري

    I bear witness that there is no god but God, alone without partner, and I bear witness that Muhammad is His servant and Messenger

  6. Nəsir Mahmudov

    Hərşey güzel hoşda burdaki Helen ne işe yarıyor😂😂😂

  7. Rustam Rustamov

    Османдан Аллох Рози булсин

  8. ERTUĞRUL GAZİ

    Vatan sağolsun

  9. Şule Yaman

    Ceddimizi zaten kendilerinde var olan güzel hasletleriyle gösterin, bu dizileri sadece biz değil tüm dünyaya satıyorsunuz sonra. Yarın ahirette hesap sorarlar sizden..

  10. Solo travel

    Çoktan kelle duşmemişti iyi ettin osman bey buna da gorduk ya ... pakistan den selamlar 🇵🇰❤🇹🇷

  11. Tomris Hatun

    O kadar çok zoooooom yaptılar ki oyuncuların retinasını görüyordum yaa

  12. Şuayb Aria

    💥Reytinglerde gene zirvedesiniz hayırlı olsun

  13. Atakan Aksu

    31. Bölüm:D

  14. deniz amirhejry

    Bu filim de hep sezon finala gidiyor

  15. BELMA TİRYAKİ

    İnsan haberi duyunca bi sarılır alnından öper yahu.. Çok odunsun Osman Bey 🤪😁

  16. BARAN Ocak

    Gerçekten tarihde ki gibi zeki bi adam nikola dizide de bunu göstermeleri çok güzel

  17. Easy Cook & Bake

    😊😊😊😊😊😅

  18. Ahmetşahbaz

    Tarihimle gurur duyuyorum

  19. Fatimə Musayeva

    Tek kelimeyle harikasın Burak Özçivit

  20. Ahmed Shcno

    نحبكفقلب❤❤😙😚🥰🐎عفكننتصحبك نصحبى عتمن❤❤🐎

  21. Zeyneb Mehdiyeva

    Icim yandi be bala hatuna bu hic hak diyil ya😔😔

  22. Greenleaf

    32 diş gülümseyerek izledim bu sahneyi

  23. yosef elmoghazy

    #OSMANBEY

  24. Şenol Bilgiç

    Hiç belli etmedi bu zui hainliğin

  25. Fatih Kesmen

    Daha ne zamana kadar Kumaları dövüştürmeye devam edecekler.. Bu filmi kocakarılar hamamına çevirdiler.

    1. Muhammed Elizade

      Ayn ya sinir oluyorum bende

  26. RedMyTech17

    Abi niye diziye çamur atiyosunuz adam akıllı izleyin izlemicekseniz çıkın gidin çok biliyorsanız siz oynayın dizide kendinize saygınız yok barı oynayanlara saygınız olsun ayıp denen bir şey var yapmayın etmeyin kimsenin burda birbirini kırmasina gerek yok kimi diyo senarist şunu yaptı bunu yaptı kimi diyo yok şu olsaydı şöyle olurdu yok öyle bir dünya buna göre yorum yapalım arkadaşlar lütfen 🙏

  27. Dastagul Mamasadykova

    Ассалому алейкум! 🇰🇬🇰🇬🇰🇬

    1. Muhammed Elizade

      VaAleykumasSalam🇦🇿

  28. Buse A

    Malhun rolü neden bu kadar itici nedennnn

  29. Ahmed Shcno

    عاصم❤❤🥰😚😙🏅

  30. Nesibe Uyan

    Bala'ya gelince Balam diye hitap ediyor Malhuna Malhun Hatun diyor bu kadarda belli edilmez sevmediğin be osman..

  31. Volkan Simsek

    1:51:13

  32. Nesibe Uyan

    Son sahnede Malhun Hatun'un makyajı çok kötü o kirpikler ne öyle yapış yapış

  33. daily db

    Ulan nikola 😁 heykel sanatı nedir lan , bildiğin sıvacısın sen 😅

  34. Mainuddin seihk

    Bamsi alp miss you😭😭😭😭😭😭😭

  35. RedMyTech17

    Nikola kel olunca ciddiye almak zor 😂

  36. Wissal Rayan

    Bala Hatun

  37. updiaziz Siso

    iwent osman aF soomali

  38. CAN sahin

    Orhan bey donemi basliyor

  39. Abdullah Eker

    Milet Tgayin yüzerine yeşillik fırlatıyor

  40. Fetihlerin babası Alparslan Oğlu Melikşah

    Osman beyde anladı bala hatunun malhun hatuna haksızlık yaptığını o sebepledir ki ona bu kıssayı anlattı

  41. desi hunter

    Yaar itne mar mar ke b khatam.nahi ho rahe

  42. Pablo Welgemoed

    Bamsi no 😢

  43. Florita

    This scene is the OSCAR!!! Insuperable Burak Ozcivit👑👑

  44. Asjka Aysel

    BRUCE LEE OSMANDAN ÖYRENMİŞ KUNG-FU'YU 🤣🤣🤣

  45. Hasan Yegen

    M

  46. Hasan Yegen

    B

  47. Hasan Yegen

    V

  48. Hasan Yegen

    X